znajomo艣膰

Dzi艣 jest rok rok znajomo艣ci na fb z Andrzejem Jacob Jakubowskim prezenterem (radio fama) Z tej okazji zrobi艂am mu niespodziank臋 w postaci audycji radiowej. Je艣li chcecie pos艂ucha膰 ro zapraszam http://www13.zippyshare.com/v/XPWeiaQP/file.html. Pozna艂am to radio tak偶e jakie艣 rok temu, s艂ucha艂am i s艂ucham jego audycji i on s艂ucha艂 (mo偶e nadal moich). A co my艣li?
Du偶o polskiej muzyki, to bardzo dobrze !
. Ale g艂贸wnie gadamy o pracy prezentera,
Mam jeszcze jednego znajomego prezentera co mi m贸wi艂 jak mam si臋 zachowywa膰 na antenie. Chcecie go pozna膰? to Marcin Sonta ( radio zet)

Komentarze

  1. marzy mi si臋 by zobaczy膰 takie studio nagraniowe na 偶ywo :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajnie si臋 s艂ucha艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Radio, to jedno z niewielu medi贸w, kt贸re jako tako staraj膮 si臋 by膰 jeszcze w miar臋 niezale偶ne. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Prezent w postaci audycji radiowej? Super! Ja znowu znam taki zwyczaj, 偶e jak wieloletni dziennikarz odchodzi z redakcji, to wr臋cza mu si臋 spersonalizowan膮 "jedynk臋". ;)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz