kino

Witam dzi艣 z uczestnikami by艂am w kinie na Listy do M 3 Opowiadaj膮 histori臋 kilku os贸b, kt贸rym w jeden magiczny dzie艅 przydarzaj膮 si臋 wyj膮tkowe chwile. Bohaterowie przekonaj膮 si臋 o pot臋dze mi艂o艣ci, Wkurza mnie to, 偶e przed kinem, gdy byli艣my jeszcze na WTZ ja dostaj臋 OPR za uczestnik贸w. A co do filmu, to kto ju偶 by艂, a kto si臋 wybiera?
re偶yseria: Tomasz Konecki scenariusz: Marcin Baczy艅ski Mariusz Kuczewski gatunek: Komedia rom. produkcja: Polska premiera: 10 listopada 2017 (Polska) 10 listopada 2017 (艣wiat)

Komentarze

  1. Ja si臋 w艂a艣nie wybieram. Licz臋 na to, 偶e do przysz艂ego tygodnia uda mi si臋 w ko艅cu obejrze膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. A ja raczej odpuszcz臋, nie lubi臋 kolejnych cz臋艣ci w seriach bez wzgl臋du na tytu艂, bo staj膮 si臋 wt贸rne. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mnie takie filmy w og贸le nie kr臋c膮 :<

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz