Witam, Czy my艣leli艣cie o zmianie pracy(szko艂y) bo kto艣 was denerwuje, albo co艣 w tym stylu? siedzicie w niej wytrzymuj膮c to wszystko, bo nie ma innej ? , Ja tak mam niestety. Pomimo,偶e kocham pomaga膰 niepe艂nosprawnym, czasami mam do艣膰! Czasem wydaje mi si臋,偶e nie nadaj臋 si臋 do tego( nie pasuj臋), od lat szukam pracy innej, jestem po kursie komputerowym i dw贸ch szkoleniach.Prawdopodobnie idzie zarobi膰 np na blogu, czy FP, ale niestety nie wiem od czego zacz膮膰. Mo偶e mi pomo偶ecie? Pisz臋 te偶 wiersze ( jak by kto艣 by艂 zainteresowany)

Komentarze

  1. Niestety te偶 nie wiem, jak zarobi膰 na portalach. Mam sporo os贸b na Instagramie, ale i tak nie wiem, jak mo偶na na tym zarobi膰. hehe Ch臋tnie poczyta艂abym Twoje wiersze. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jamyslalam o zmianie pracy ze wzgledu na kolezanke z ktora nie moglam sie dogadac, ale na szczescie to ona pierwsze odeszla. Bo prace lubie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zarabia膰 na blogu mo偶na w r贸偶ny spos贸b, np. recenzuj膮c produkty otrzymywane w ramach tzw. barteru od r贸偶nych firm albo wy艣wietlaj膮c reklamy. Mo偶na te偶 pisa膰 tre艣ci sponsorowane. Jednak, 偶eby zacz膮c na blogu zarabia膰 trzeba przede wszystkim zadba膰 o czytelnik贸w, pisa膰 ciekawie, generowa膰 tzw. ruch na stronie. Je艣li chcesz wiedzie膰 co艣 wi臋cej, daj zna膰, tu w komentarzu za du偶o by艂oby rozpisywania si臋.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz