Witajcie kochani. Dzi艣 w pracy dowiedzia艂am si臋,偶e jedna uczestniczka 偶ali艂a si臋 do drugiej, 偶e ja jestem sprawniejsza ni偶 ona,偶e ja w domu sprz膮tam, gotuj臋, chodz臋 do sklepu, mam kole偶anki.A ona tego nie robi, a jej ch艂opak przychodzi 2 razy w tygodniu. pomy艣la艂am sobie,偶e mo偶e te偶 by膰 zazdrosna,偶e ja jestem prezenterk膮, (. mam swoich fan贸w),a ona nie pisz臋 wiersze czy prowadz臋 bloga, a偶 si臋 rozp艂aka艂a
Co  o tym s膮dzicie?

DLA MOICH WIERNYCH FAN脫W DZI臉KI,呕E JESTE艢CIE  https://www39.zippyshare.com/v/V3GjUZoy/file.html

Komentarze

  1. Nie wiem , za skomplikowane to dla mnie, dlaczego zajmujesz si臋 cudzym problemem ? Niech lepiej p贸jdzie do psychologa, bo to on jest od takich spraw.

    OdpowiedzUsu艅
  2. patrycja9:15 PM

    nie warto por贸wnywa膰 si臋 do kogokolwiek...ka偶dy znas ma inn膮 sytuacj臋, mo偶liwo艣ci. Opieranie swojej samooceny na por贸wnywaniu si臋 do innych mo偶e by膰 bardzo niesprawiedliwe i krzywdz膮ce

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz