Witam. Pewna czytelniczka napisa艂a Kiedy艣 chcia艂am by膰 prezenterk膮 w radiu, cho膰by i internetowym :) Ju偶 pisz臋 jak si臋  dosta膰 do radia

  • nale偶y pobra膰 i zainstalowa膰 program do nadawania na antenie np ( SAM Broadcaster)
  • posiada膰 s艂uchawki z mikrofonem( lub sam mikrofon)
  • mie膰 sta艂e 艂膮cze( dobry internet)
  • pobra膰 zainstalowa膰 TeamViewer ( w przypadku pomocy)
Chyba nie musz臋 wam pisa膰,偶e granie na radiu wymaga, posiadanie muzyki ,A .g艂os,dykcja i wiadomo艣ci muzyczne to wszystko sk艂ada si臋 na prezentera

POWODZENIA PRZYSZ艁YM PREZENTEROM



Komentarze

  1. Kiedy艣 bardzo mnie to kusi艂o ale nie wiem czy potrafi艂abym si臋 prze艂ama膰. Chorobliwa nie艣mia艂o艣膰 :P

    OdpowiedzUsu艅
  2. spr贸buj pomo偶emy

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zdecydowanie to nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie to nie dla mnie, ale jak si臋 komu艣 podoba to czemu nie :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wolimy prowadzenie bloga, chocia偶 same nagrywamy, ale to vlogi ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oj nie nie. Zdecydowanie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja nie widz臋 siebie w telewizji. Nie mam odpowiedniego wygl膮du i 艂adnego g艂osu.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Niestety to nie dla mnie, ale my艣l臋, 偶e jak kto艣 chce si臋 rozwija膰 to to super sprawa na pocz膮tek ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Wow, takie proste? No, p贸藕niej mo偶e by膰 trudniej, heh...

    OdpowiedzUsu艅
  10. Super sprawa dla kogo艣 z takimi aspiracjami :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Jak kto艣 chce spr贸bowa膰 swoich si艂 to fajny spos贸b ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja jestem ogolnie gadatliwa, ale nie wiem czy bym sie nadawala do radia :D

    OdpowiedzUsu艅
  13. ja raczej bym si臋 nie nadawa艂a do radia :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz