Witam. Chcia艂am tu napisa膰 o tym jak cudnie co niekt贸rzy mnie i moj膮 prac臋 traktuj膮. Wczoraj niejaka Alexandra NS  wrzuci艂a posta na wymian臋 komentarzami, Da艂am jej komentarz, a ona nie i jeszcze bym nie dawa艂a linku pod jej postem馃槩
Kochani ja na si艂臋 nie zbieram komentarzy, tylko tak jak kto艣 powiedzia艂, piszemy dla ludzi i tak jak innym, jest mi mi艂o jak dostan臋. Druga sprawa, wiersze, kiedy zaczyna艂am pisa膰, to jedna osoba zamiast mi powiedzie膰 jak dobrze pisa膰, da艂a linka jak nie pisa膰 wierszy馃槩.A oto moja audycja, warto pos艂ucha膰, bo to wr贸偶by numerologiczne na grudzie艅. Kochani mimo,偶e znajomy zrezygnowa艂, nie m贸wi膮c mi nawet馃槩 wiecz贸r wr贸偶biarski si臋 odby艂, mo偶e nawet by艂 lepszy?!
A wczoraj napisa艂am wiersz.

https://www2.zippyshare.com/v/ifdMVFLz/file.html?

Komentarze

  1. Akurat zostawianie linku do siebie w komentarzu jest 偶le postrzegane w艣r贸d bloger贸w - i ja to 艣wietnie rozumiem, wi臋c nie ma si臋 o co oburza膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Juz jakie艣 15 lat temu mia艂am swojego pierwszego bloga wtedy komentowanie i zostawianie linka do siebie by艂o naturalne, jeszcze udost臋pni艂o si臋 na swoim blogu blogi innych os贸b. Wtedy to mia艂o inny klimat - taki lekki, mam nadziej臋, 偶e wszystko si臋 u艂o偶y na dobre 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ka偶dy bloger cieszy si臋 gdy grono odbiorc贸w ro艣nie a tak偶e widoczne jest to w komentarzach a je艣li si臋 nie dostanie no trudno nie warto a偶 tak si臋 tym przejmowa膰 i roztrz膮sa膰.
    Je艣li chce si臋 wej艣膰 na bloga komentuj膮cego wystarcz膮 dwa klikni臋cia i linki w komentarzu s膮 naprawd臋 zbyteczne.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Szkoda, 偶e kto艣 nie docenia Twoich wierszy i chc臋 Cie zniech臋ci膰. Jednak nie warto patrze膰 na innych i robi膰 to co si臋 lubi

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo 艂adny wiersz. Nie ma co przejmowa膰 si臋 innymi.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja ju偶 nawet przesta艂am sprawdza膰 czy kto艣 mi odda艂 komentarz czy nie. Nie chc膮 niech nie dodaj膮 ityle.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz