Witam.. Czy s艂uchali艣cie ju偶 now膮 piosenk臋 Mariki? A mo偶e czytali艣cie ksi膮偶k臋?

Marika rozpocz臋艂a karier臋 w 2002 roku i dotychczas wyda艂a 5 p艂yt. W 2016 zadebiutowa艂a ksi膮偶k膮 „Antydepresanty”. Jest tak偶e autork膮 tekst贸w swoich piosenek. Przez wiele lat prowadzi艂a audycje radiowe i telewizyjne (m.in. program The Voice of Poland). Nominowana do Fryderyk贸w i Super jedynek. Zagra艂a setki koncert贸w w Polsce i za granic膮.Piosenka “Jak na moje oko” powsta艂a w domowym studiu producenta muzycznego i kompozytora Kuby Karasia

“Jaka wi臋c b臋dzie nowa p艂yta? Jak m贸wi sama artystka, to tajemnica. S艂uchaj膮c premierowego utworu mo偶na jednak przypuszcza膰, 偶e na nowej p艂ycie Marika zaprezentuje swoje najmocniejsze atuty: taneczny rytm, silny wokal i anga偶uj膮cy intelektualnie tekst. „To muzyka, kt贸ra wskakuje w ucho wielkimi susami.” – stwierdza artystka.

Komentarze

  1. Ca艂kiem przyjemna piosenka to jest.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pierwszy raz s艂ysz臋, ale ca艂kiem fajna :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ani nie czyta艂am ksi膮偶ki, ani nigdy wcze艣niej nie s艂ysza艂am 偶adnej piosenki wokalistki.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Taka muza mo偶e odpowiada膰 mojej c贸rce, pode艣l臋 do wys艂uchania, a mo偶e ju偶 zna. :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pierwszy raz s艂ysz臋 :) zupe艂nie nie kojarz臋 piosenkarki :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 nie kojarz臋, mam wra偶enie, 偶e m艂ode pokolenia za to b臋dzie mocno w temacie. W ko艅cu ja wci膮偶 pozostaj臋 w obr臋bie klasycznej muzyki i starych kawa艂k贸w rocka. :)

      Usu艅
    2. Ja te偶 jej nie znam, mimo to, 偶e jestem tym m艂odym pokoleniem.

      Usu艅
  6. Nigdy w 偶yciu nie s艂ysza艂am o tej Pani, wi臋c nie jestem w temacie.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz