Witam....Teledysk s艂ynnej piosenki Limahl'a Never Ending Story. S膮 w nim najpi臋kniejsze sceny z filmu "Nieko艅cz膮ca si臋 opowie艣膰" Zawsze jak s艂ysz臋 ten utw贸r przypomina mi si臋 dzieci艅stwo, jak siedz臋 w kinie i si臋 podniecam馃榿馃榿mia艂am wtedy 10 lat 馃挐馃挊

to pi臋kna historia opowiadaj膮ca o ma艂ym ch艂opcu, kt贸ry  po 艣mierci matki zamyka si臋 w sobie. Zaczyna mie膰 k艂opoty w szkole, nie potrafi znale藕膰 wsp贸lnego j臋zyka ze swoim ojcem. Pewnego dnia, uciekaj膮c przed prze艣laduj膮cymi go starszymi ch艂opcami, Bastian trafia do pewnej ksi臋garni, sk膮d wykrada tajemnicz膮 ksi膮偶k臋, dzi臋ki kt贸rej prze偶ywa najwspanialsz膮 przygod臋 w swoim 偶yciu.

Komentarze

  1. No pi臋kne wspomnienia wr贸ci艂y... jak by艂em dzieckiem, to chcia艂em mie膰 takiego samego psa z filmu "Nieko艅cz膮ca si臋 opowie艣膰" 馃槃 No i wyobra藕cie sobie, 偶e mam! Oczywi艣cie nie dos艂ownie, ale bardzo go przypomina 馃槈 Pozdrawiam, 艣wietna piosenka 馃憤

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Gratuluj臋, marzenia si臋 spe艂niaj膮

      Usu艅
    2. Dzi臋ki, to prawda 馃槉

      Usu艅
    3. Ekstra, ten pies z filmu jest cudowny.

      Usu艅
  2. Jakie stare, ale jak wci膮偶 wpada w ucho, a przy tym wyci膮ga z pami臋ci sympatyczne wspomnienia, mi艂e powroty, z u艣miechem. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Te偶 lubi臋 t臋 piosenk臋, cho膰 nie jest to utw贸r mojego dzieci艅stwa.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Uwielbiam t臋 piosenk臋 <3 Pewnego roku s艂ucha艂am jej przez 2 tygodnie jako pobudk臋 na harcerskim obozie.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Widze 偶e koniecznie musz臋 zobaczy膰 ten film, ale na spokojnie. Mo偶e w weekend mi sie uda.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te piosenke zna chyba ka偶dy! Ekranizacja jest dla mnie bardzo sentymentalna.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Film widzia艂am pare razy, ale nie mam z nim, a偶 tak du偶o wspomnie艅. Piosenka super.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jeden z moich ulubionych film贸w z dzieci艅stwa :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz