Ch艂opy to nadmorska wie艣 letniskowa, po艂o偶ona w zachodnio-p贸艂nocnej Polsce, na terenie gminy Mielno. By艂o fajnie, pogoda r贸偶na raz piek艂o s艂once, raz la艂 deszcz.. Wkurzaj膮 mnie tylko tam ci uczestnicy, kt贸rzy traktuj膮 mnie jak osoba psychiczna, i chocia偶 s膮 tam osoby niepe艂nosprawne, ja jestem traktowana inaczej.馃槬 nie chodzi o tat臋...

Ja sama


Ja z najlepsz膮 znajom膮

                                                   Komunikat!

"W 艣rod臋 w nagrzanym samochodzie odkryto zw艂oki p贸艂torarocznego dziecka. Ch艂opiec zosta艂 w aucie, gdy matka posz艂a do pracy"

Nie zostawiajcie dzieci i zwierz膮t w nagrzanych samochodach!!

https://wiadomosci.onet.pl/

Komentarze

  1. Do Mielna i Ko艂obrzegu je藕dzimy od wielu lat, ale w Ch艂opach jeszcze nie go艣cili艣my. W tym roku to nadrobimy :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. TosiMama10:02 PM

    Co roku m贸wi si臋 o tym, 偶eby nie zostawia膰 dzieci i zwierz膮t w samochodach i co roku albo dochodzi do tragedii, albo jest do niej bardzo blisko.

    OdpowiedzUsu艅
  3. oj deszczu to przyrodzie brakuje.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz