Jak ja lubię, gdy wstając do pracy patrzę za okno, a tam robi się coraz jaśniej, Dziś akurat zrobiłam sobie wolnw, by odpocząć, ale jutro praca, Wiadomo nie jest łatwo, ale dopóki nie znajde czegoś lepszego- sami wiecie..

Światowy Dzień Rzucania Palenia, - "Rzucanie palenia z dnia na dzień może wydawać się czymś łatwym, dla niektórych osób, ale badania wskazują, że opieranie się wyłącznie na sile woli nie jest najlepszym rozwiązaniem przy zrywnaiu z nałogiem.


Dzień Tolerancji - jest świętem szacunku, akceptacji i uznania różnorodności kultur na świecie

Dzień Służby Zagranicznej RP. Święta na dziś: Światowy Dzień Filozofii, Święto Młodego Wina,


 Jak pisze TVN Meteo- W nadchodzących dniach do Polski wkroczy front atmosferyczny związany z wirem znad Danii. Przyniesie on opady deszczu, a miejscami także deszczu ze śniegiem.



Komentarze

  1. To paskudny nałóg i cieszę się, że mu nie uległam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem czasem podpalałam na studzach teraz nie cierpie tego zapachu , a pogoda jest jaka jest, jesien w pełni wiec nie ma sie co dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TosiMama10:21 PM

    Nigdy nie paliłam, nigdy mnie do tego nie ciągnęło, więc mam nadzieję, że tego dnia nigdy nie będę musiała obchodzić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz