1. Ogłoszenie konkursu.. Jutro o godzinie 18:00

"Zapraszamy wszystkich słuchaczy do wzięcia udziału w naszym letnim konkursie na najlepsze przepisy! Masz ulubiony przepis na letni napój lub deser? Podziel się nim z nami!" Wyślij swój przepis  w komentarzach lub na fb.


Liczy się Kreatywność, łatwość wykonania, smak (na podstawie opisu). "Przepisy można przesyłać do jutra do godziny 17:00. 



W tym roku kontynuujemy nasze inicjatywy wspierające wykluczone społeczności oraz promujące czytelnictwo. Za nami pierwsze spotkanie z cyklu "Połączeni literaturą".


1 lipca w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu odbyło się spotkanie z Łukaszem Orbitowskim pod tytułem "Męski punkt widzenia". Podczas tego wydarzenia przedstawiliśmy twórczość naszego gościa, dyskutowaliśmy o literaturze, sposobach kreowania rzeczywistości oraz postaciach z jego książek. Łukasz Orbitowski opowiedział, jak prawdziwe historie inspirują go przy tworzeniu fabuł.

Projekt został sfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.


Fota Miejska Biblioteka Publiczna w Jastrzębiu-Zdroju





Komentarze

  1. No to spróbuje sił w konkursie, recept na napój który mi bardzo smakuje ma sporo odżywczych składników.

    2 kubki
    Łyżeczka
    Lód
    Woda/ ja miałam kompot wiśniowy
    Mleko
    Kawa Inka czekoladowa 3 albo 4 łyżeczki

    Do kubka z kawą Inka wlewamy wodę mieszając, jak zapełnimy kubek to przelewamy do drugiego kubka gdzie jest lód. Dopełniamy mlekiem.

    Kawa Inka czekoladowa dobrze się komponuje ze smakiem wiśniowym polecam pokombinować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten drugi kubek powinien być większy, najlepiej że słomka.

      Usuń
  2. Bardzo lubię książki Łukasza Orbitowskiego. Byłam na kilku spotkaniach z nim i zawsze były ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:34 PM

    oj nie zdarzyłam, ale fajne wydarzenie ;) Monika F

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz